Kategorie

Płacę przez PayU

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi stały na jak najwyższym poziomie. Już od momentu złożenia przez Ciebie zamówienia, nasi pracownicy dbają o to, by zamówieniedotarło do Ciebie szybko i w nienaruszonym stanie. Może jednak się tak zdarzyć, że produktnie będzie spełniał Twoich oczekiwań lub będzie obarczony jakąś wadą. W sytuacji stwierdzenia wad produktowych lub niezgodności zawartości przesyłki w stosunku do zamówienia, możesz złożyć reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Możesz również zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrot musi zostać potwierdzony odpowiednim pismem, wyrażającym chęć odstąpienia od umowy. Należy również podać numer konta, na który ma zostać zwrócona kwota. Towar podlegający zwrotowi nie może nosić żadnych oznak.

Towar podlegający reklamacji powinien zostać odesłany na nasz adres, wraz z szczegółowym opisem określającym niezgodność lub wadę. Po usunięciu usterki zostanie do Ciebie odesłany, chyba, że wada okaże się niemożliwa do usunięcia. W takim wypadku masz prawo domagać się wymiany towaru, zwrotu pieniędzy lub stosownego obniżenia ceny.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy firmy kurierskiej, a także za ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu. Dlatego zanim odbierzesz paczkę, upewnij się czy doszła w nienaruszonym stanie, otwierając ją w obecności listonosza lub kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru należy sporządzić odpowiedni protokół reklamacyjny.

 

Reklamacje i zwroty prosimy kierowac na adres:

P.H.U. "ATDIRECT" CZEKAJ TOMASZ

JANA NOWAKA JEZIORAŃSKIEGO 67

25-432 KIELCE

 

Do pobrania: